mögel.

uuueeeh. Vill typ bara dö jusst nu :) Är så jävla trött. Kom hem kl 8 imorse efter 1,5 timmars sömn hos my. Men det har varit en superkul natt =) Och ni får inga bilder... hehhe.


Nu har jag och pappa varit och tittat på mopeder och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha en stor modell eller liten. Dom stora bigmama värkar så härliga med massa plats - men sen så värkar dom vara svåra att köra och kontrollera. Men sen dom små är ju söta men dom stora är ju mkt finare! Så jag har panik. Vilken ska jag köpa? Jag tänker nog provköra båda och se vilken som känns bäst att köra. Och på tal om köra. Jag måste ta körkort A!!!! Från och med oktober kommer en ny lag och alla som kör EU-moppe ska inte bara ha körarbevis men också körkort A! Asså jag kommer faila... aja. Nu kommer det ta ännu längre tid innan jag får min moppe. Muuu.


Men nu ska jag nog gå och sussa lite. Ha en bra dag =)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0