o-m-g.

Näj. Detta är inte sant. Pappa måste skojja med mig. Ommg jag är så himla glaaaaaaaaaaaad =D. Fast med allt possitivt kommer något negatvit. Men det ska nog lösa sig. Jag har bestämmt mig att inte lägga mig i, så dom andra får bestämma själva =) Hoppas det inte blir catfight nu ;D

Men det värsta med detta är att jag har tysnadsplikt. Får inte säga något tills nästa torsdag!!! Åh, gud vad hemskt det är!!!! Jag vill bara ställa mig mitt i stan och bara skrika ut det! Asså jag kommer inte klara av det. Jag kommer säga det. Men jag ska försöka vara duktig nu! =) Så kära läsare ni får vänta tills nästa torsdag innan ni kan få veta min lilla secret!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha :p Men duu! MSn halll¨åååå? Jag har tråkigt :P jag gör quiz på facebook!

2009-09-18 @ 21:58:55
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0