Prao

Dag 1
Nu orkar jag inte skriva hela historien så jag gör en liten lista ist. Detta fick jag och katja göra idag :

~ Skära tomater, sallad och gurkor.

~ Fixa massa olika saker som soltrokadetomater och dressingar.

~ Servera mat.

~ Diska x 10000

~ Hämta all tallrikarna och rester folk lämnat kvar.

~ Lägga tillbaka allt på sin plats.

~ Ätit lunch med Anne. Hon joinade oss en lite stund.

~ Fått besök av Ida =)

~ Druckit kaffe latte.

~ Gjort allt som stå överst igen!

SLUT =)

 

Sen när jag skulle hem så stannade jag lite hos my i stan .

Btw, vår handledare sa idag att imorgon så får vi göra vad vi vill (till oss själva) men bara vi gör det själva. Så chailatte, här kommer jag! Och smoothis här kommer jag också. Och kladdkaka osvosv 


Kommentarer
Postat av: Sofie

OOooh :) på Onsdag blireeeeee fika på waynes vaaaaah? :D

2009-09-14 @ 21:44:30
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0