rubriiiiiiik

Nu har jag räknat klart mina 10 sidor i matteboken. Jag fattade faktiskt. Känner mig så himla duktig nu.
Men alla verkar har gjort svenska uppsatsen, medans jag inte ens har börjat. Gissa vad jag ska göra i helgen. Jippie.


Men iaf, till lite roligare saker. Jag och Sofie är i full gång med vår lilla bloggis. Det blir dock en hemlis vad den heter tills imorgon. =)) Det ska bli kul att ha en gemensam blogg för sofie skriver typ 7 inlägg om dagen och jag skriver typ kanske 3. Och tillsammans blir det 10 om dagen. Vi kommer nog komma upp till aktiv listan :D

Aja, nu ska jag skita i att göra läxorna och sitta och nörda mig framför datan. Ha en bra kväll. Hörs imorgon =))<3


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi =), men svenskan går jättelätt at skriva när man väl börjar! :D

2009-09-02 @ 22:03:34
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: möööjjj

just det, jag måste plugga imorgon.

2009-09-03 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0