28 April

Godmorgon.
Usch sån hemsk natt jag hade! Var sjukt trött men kunde inte somna! Jag gick upp och satt vid datan och försökte läsa men jag var ju så trött så jag kunde inte koncentrera mig och det var svårt att hålla ögonen öppna, men jag kunde ändå inte somna! Sist jag kollade på klockan var den 3, så jag somnade vid kanske 4?

Sen var det inte så kul att vakna vid halv sju heller. Och det värsta var ju att jag inte kunde somna om! Men tillslut vid 9 tiden gick det och vi 11 vakna jag igen. Så inte så mycket sömn inatt, nej.

Idag ska vi hämta våra kläder på flash och efter det drar jag på öppethus på polhem! Sedan blir det dans. Men nu ska jag glo på någon film, sen blire plugg! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0