duktig

Idag har jag faktiskt varit duktig! :) Har gjort 11 av typ 50 frågor! - Okej, nu tycker ni att jag inte alls har varit så duktig, men med tanke på att frågorna är svåra och jag har redan skrivit två hela dataskriva sidor - så är jag jätteduktig! =)

Nu sitter jag här och dricker vitamin well som är en nostalgibomb från Tokio Hotel konserten! Vi drack nämligen det för dom delade ut sånna gratis :)
Sen vill jag också fixa en ny design - det har jag velat länge! Pga. att min är gamal och att jag vill ha något vårigare. Men jag har inte tid eller ork! Försökte igår, men kom inte fram till något. Det slutade med att jag försökte installera smileysar till bloggen men det funkade inte =( Hah, mina koder är fucked up efter denna designen så jag kunde inte hitta var jag skulle lägga in smileykoden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0