jag ska sova nu!

Jag lyssnar på: last song - Rihanna
Jag pratar: bara skit, typ
Jag tycker om: värmen (H)
Jag avskyr när folk: dömer folk dem inte känner
Min bästa vän är: fem bajskorvar :)
Min första vän heter: första? vem var jag kompis med på dagis?:s
Kärlek är: skit
När jag borstar tänderna: står jag upp
När jag lagar mat: så blir alla förvånade
Jag tänder på: blå ögon och svart hår
Det sexigaste yrket är: stippare? hah
Det är charmigt när: när Bill ler så sexigt, hah :)
Jag är rädd för: att förlora någon nära
Den värsta känslan är: när man har den konstiga känslan i kroppen och man vill få bort den, men det går inte.. svårt att förklara
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: mycket hihihi
Jag är sämst på: att gå och lägga mig tidigt för jag vet att jag kommer vara död på morgonen
Om jag va ett djur skulle jag vara: häst
Jag kommer alltid att vara: konstig
Det finaste som finns är: människor som hjälper andra människor som verkligen behöver det.. kanske (:
I sommar: ska jag bli brun!
Sist jag grät var: hos mys syrra ;$
Jag kan: om jag vill
Jag kan inte: sluta älska musik
När jag vill tänka går jag: ut
När jag bakar så bakar jag: typ kladdkaka ahah
Min mobiltelefon är: bäst
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: glor jag på OC
Just nu tänker jag på att: NP imorgon kommer gå bra (positva tankar härja!)
Bebisar är: fula
Idag har jag: inte pluggat tillräkligt
Ikväll ska jag: sova
I morgon kommer jag: vara fri efter kl 2!
Jag vill verkligen: Träffa Kaulitz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0