31 Augusti

Sista Augusti! Om 17 dagar fyller jag år! hihi =)
Fett nice skoldag idag! Från 9 till kl 12!
.
Nu ska jag också förklara varför jag aldrig visar dagens outfit. Jo, ni ska bara se våra teaterlektioner! Det är nog kanske värre än idrottslektionerna! Jag har aldrig haft såhär mycket träningsvärk i kroppen! Iaf, så klär man sig inte så fint när man ska stå på händerna, boxa på varandra, rulla på varandra osv! Så det brukar bli ett linne, kofta och leggins varje dag! Sedan får man inte heller ha några smycken p.g.a. att vi kan skada varandra, för våra lekar är ganska närgångna!
.
Haha, så nu vet ni! :) När vi börjar läsperioden kommer jag nog börja visa :)
Look! It's boring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0