Första skoldagen! - ES1D

Jaa, vad ska jag säga? Det var bäst!
Jag älskar skolan! Vi har teaterperioder, då vi bara har teater i 5 veckor och sedan har vi läsperioder då vi inte har någon teater. På fredagar börjar jag kl 10 och slutar kl 12! Hehe!
.
Sen folket! Så himla härliga och schysta! Dock så är teatern och musikteatern i en och samma klass så vi är typ 35 i vår klass! Och av dom 35 är 2 killar. Hahah. Men alla är verkligen jättesnälla och jag har redan lärt känna typ 10 st? Men att komma ihåg alla namn är helt omöjligt! Kan typ bara namnen på alla jag har pratat med och det är typ hälften av klassen! Haha.
.
Men nu ska jag chillaxa för jag är verkligen sjukt trött! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan va gött Katta :D:D:D

2010-08-23 @ 15:32:28
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0