gnäääll

Usch vad detta ska vara jobbigt! Jag skulle kunna dö så trött jag är! Så sjukt jobbigt att åka hemifrån en timme innan man börjar skolan och komma hem typ 45 minuter efter! Jävligt tur att jag har sådan himla skön klass och hela skoldagen är bara så himla bäst! Annars vettefan hur jag skulle stått ut!
.
Aja, idag fick jag mitt skåp iallafall! :D Det gick tre sekunder innan jag glömde vilket skåpnr jag fick, så jag fick gå tillbaka till vaktmästaren och han fick sig ett gott skratt :) Yes, minne som en guldfisk!
.
Nu ska jag äta och sedan ska jag öva på mitt manus! Vi ska nämligen spela upp en pjäs av Lorca som heter Bernadas hus. Det handlar om typ fem systrar som bor i ett hus och tre av dom systrarna är med mest och jag spelar en av dom! Så nu kommer mitt guldfisks minne inte så bra till hands, menmen!
Ha en fortsatt trevlig dag! Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0