Liverpool.

Ingen har väll missat att jag gillar, nej förlåt älskar Fernando Torres? :) Vilket betyder att jag är en liverpoolare! Dock gillar jag det spanska laget sååå mycket bättre. Alla där är så härliga! I liverpool gillar jag bara Torres och Gerrard!

Men till min poäng! Min pappa är så snäll att han tänker köpa biljetter till någon av deras matcher! IIIIIIIH! Vi ska nog se dom i antingen liverpool, london eller manchester ! :) Åh, vad jag är glad!!
Men då måste jag stå ut med att kolla på en heeeel fotbollsmatch. Haha, gud vad jobbigt! Äsch, jag kommer vara upptagen av att dregla över Torres! :)

IIIIIIIiIIIIIIIiiiiIIIiiiihhhh! Tänk att jag ska snart se honom på riktigt! Undra hur det kommer gå! Jag dör bara av att se honom på TV! (it's true, fråga bara My! :D)
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0