Tisdag

Jag somnade innan, men nu är jag vaken :)
.
Idag i skolan så hade vi teater hela dagen. Eller vi snackade om det iallafall. Vår teaterlärare är verkligen sjukt sträng, men jag tror han kommer bli superbra! Man ser hur allvarlig han är och tar det verkligen seriöst!
.
Men imorgon börjar vi iallafall med schema! Dock så har vi engelska diagnos på morgonen, för dom ska typ se vilken nivå vi ligger på!
Ville bara säga att jag trivs väldigt mycket på heleneholm! Älskar skolan och alla är verkligen jättesnälla och härliga!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jooo jag vet, men jag är så stolt över min snopp så jag var tvungen att skriva igen :D:D:D

2010-08-24 @ 18:51:30
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0