10 December

Fett chill att sluta halv två på en fredag! :) Tycker synd om musikarna som slutar halv fem! Men annars har jag en fet helg framför mig! Ikvällen spenderas på gunnesbo, morgondagen spenderas på brunnshög och på söndag vi lussevaka med några från klassen! Myys! Ska också försöka klämma in plugg däremellan, men lycka till med det säger jag bara.
Nu ska jag njuta av att det är fredag! Puss♥
Såhär cool var jag när jag gled runt på takbussar i Barcelona! Åh, jag saknar den underbara fina och VARMA staden! Fin gloria jag fick också :)

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanandrine

Brilliant site. Cheers.

2011-10-24 @ 08:39:19
URL: http://abdirahmanandrine.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0