fuck my life

Känns verkligen så när det ända man vill är att gå och lägga sig men måste vara vaken för att skriva en recension om Pygmalion av Bernard Shaw till teatern. Som tur är var denna pjäsen lätt att förstå inte som Anton Tjechovs helt sjuka pjäsen som gud vet vem skulle förstå.
Sen har jag också naturkunskaps prov imorgon, men jag kommer ändå att faila så det känns inte lönt att plugga. Jag vet att min inställning suger, men wtf jag valde ju estetlinjen? Att jag får G som betyg bryr jag mig inte så mycket om, bara det inte är estetiskaämnen dvs :) Men jag gör ändå alltid mitt bästa! Har faktiskt fått vg - nästan mvg på alla mina prov hittills! Inte nog med att jag fick mvg på vår teaterperiod ;)
Men nu ska jag bli klar med min recension! Ni får ha en fortsatt bra måndagskväll! Puss♥
I brist på nya bilder...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det kommer gå grymt Kattz! U can only do your best! Skolan dööööödar mig också :( Men i helgen ska vi träffas och då kommer allt bli mycket roligare! Puss på dig bästiiiiizzzz <3

2010-12-06 @ 22:36:11
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0