24 februari

Vaken nu...
Skulle egentligen leka med My idag, men jag var för trött för det :) Får leka med henne imorgon ist ;)
Tänk er att idag har jag åkt bil, buss, tåg och flygplan! På en och samma dag :) Haha. Lite roligt. Sen har jag också varit i Serbien. Hittade mig ingen Dragomir Mrsic :(
Det var iaf kul att åka tåg idag! Man sitter i sånna kupéer a la Harry Potter.  Kändes faktiskt lite som om vi skulle till Hogwarts hihi.

Men nu ska jag gå och äta innan jag dör av hunger :)
But before I go, I have to say:
GRATTIS SOFIE STUMPAN PÅ FÖDELSEDAGEN! :) 16 ÅR NU! SWEEEEETSIXTEEN! (L) MÅNGA PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG!



Kommentarer
Postat av: Sofie

TAAACK TAACK TAAAAAACK =D=D=D <333333

2010-02-24 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0