3 februari

God morgon =)
Snöstorm i Lund igår! Men det har lugnat ner sig idag. Men snön är fortfarande kvar :( Blää! Sen så har vi NO redovisning på morgonen, hoppas vår lärare fasnar i trafiken och kommer försent ;D *hihi*

Igår var dansen jätterolig! Pga av snön så kom inte så många så vi typ fjantade runt :) David skulle komma på lite moves men dom var tråkiga och svåra, men jag och hanna började göra our own thing ;) Sen David ba: alla kör katarina style och började dansa som jag ;D Hehe, sen skulle han lyfta mej, men blev lite misslyckat *fatto*

Idag slutar jag halv fyra. Sen ska jag hämta mitt körkort *äntligen* Det kom för typ två veckor sen ? x) Och tro ni nu inte att jag har kört utan körkort, jag har haft förarbevis som gäller tills körkortet kommer ;D Det tar ju tid att göra den ? :D

Men nu måste jag packa skolväskan. Så ha en sån bra dag! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0