7 februari

Goooodmorgon! :)
Skola imon ;o Redan? :( Idag måste jag studa matte, för vi ska ha prov och jag är itne ens klar med kapitlet... äsch, jag kommer säkert inte göra det ;)
Det ända possitva är att det är sprotlov om två veckor =) Och då drar jag till Ungern! ;D
Btw, så har "Zac Efron" accepterat mej på fejsbok! ;D Haha, såklart tror jag ju inte att han är riktig, för hallå, ofta zac skulle acceptera mej x) Men ändå kul att ha en fejk! ;D Man kan ju alltid låssas att han är riktig.
Och bara så alla vet, Anders Bagge på min fejsbok är fejk! Den riktiga har inte accepterat än! ;)

Haha, förlåt för att jag verkar vara kändiskåt... men jag är det! hihi (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0