bloggtorka.

Assssså jag kommer verkligen inte på något att skriva om, så vi kör en lista =D
Vad blir ditt namn baklänges?
aniratak
Har du gjort en snöängel i år?
Ja! :)
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
ehm, typ två dagar?
Platt eller lockigt hår?
Försöker få mitt lockiga hår platt =)
Är du kär i någon?
Nej
Vad gör du när det regnar?
Leker antagligen :D
Har en dröm gått i uppfyllelse?
om en vecka, ja! :)
Vad har du för startsida på internet?
google
Vem ringde du senast?
Mamma
Tycker du att sengångare är söta?
Nja
Har du haft vattkoppor?
yes
Har du någon gång testat karate?
nej
Vilken mobilringsignal?
Pitbull - I'm in miami bitch
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes!
Första sporten du gick på?
Ridning
Vad längtar du mest till just nu? 
Konserten och veckan där efter :)
Hur gammal har du tänkt bli?
Tänker inte bli gammal! ;D
När åt du senast en fiskbulle? 
Är allergisk mot fisk :s
Vad drömde du inatt? 
Att jag berättade allt som hade hänt med blää för hanna och började böla? Haha.
Vilken tv-serie är bäst?
Gossip Girl
Kan du gå ner i spagat?
Snart! :)
Vad åt du senast?
Choklad
Höga eller låga strumpor?
låga 
Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Insekter. 
Har du varit kär i en kändis?
Ja
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nej
Röd, grön, blå eller gul mjölk? 
blå
Vad har du för färg på ditt påslakan? 
Blåvit,
Vad ska du döpa dina barn till?
Isildur. haha =)
Sommar eller snö? 
Sommar !!
Bikini eller baddräkt? 
bikini 
Snyggaste läraren? 
Jag tycker att Nils är rätt sexig :s (A)
Är du mörkrädd? 
Ja
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Haha. Har på mig ett par nu! :)
Riktig gran eller plastgran?
Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova? 
Släckt!
Godaste drickan till frukosten? 
oboy
Senast lästa bok? 
Snabba cash
Vem kramade du senast? 
Sofie ithink
Älskar du att sjunga? 
JA! :)
Vill du bli president? 
Usch för politik
Har du spelat kille i en teater? 
Haha, yes I have :)
Duscha eller bada?
duscha
Kan du ditt mobilnr utantill? 
nej (A)
Har du tråkigt? 
lite kanske
Har du gråtit i skolan nån gång? 
Yes
Stockholm city, Metro eller .SE?
Inte för att jag läser tidningen, men Metro.
Hur tar du dig till skolan?
Antingen cykel, bil eller moppe =)
Har du någonsin sminkat dig som punkare? 
ah, på skojj :)
Sjunger du på toa?
händer 
Vilken färg har din jacka?
blå
Använder du långkallingar?
nej.
Är du höjdrädd?
nej
Vilket land vill du åka till?
Skiter i vilket, bara det är varm !
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
lekte lite med photo boothen =D
Vad ska du göra NU?
Publicera detta på min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Näää, men jag har ju också miami som ringsignaaal! hahahahah =)))))

2010-02-27 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0