15/1

Asså jag har inget roligt att skriva om =) Men ska försöka pressa fram ett litet inlägg :D Det känns som ett måste att blogga när man kommer hem från skolan. Har ångest annars typ :s
Men skolan var såklart bajs. Helt jobbig, för mår bara mer och mer illa för varje dag i skolan... usch. Jag längtar tills allt detta är över, så man slipper tänka på det.
Men spanskan var bäst! :) Istället för att titta på filmen vi ska skriva en sammanfattning om, så messar jag med Hanna. "Affe hämta Kaffe" "Jag vet var din brevlåda bor!" Hahah. Vi är bäst! :D
Nu ska jag gå och dö.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Handtools

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-06-14 @ 11:01:02
URL: http://handtools.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0