21 januari

Godmorgon folk. Sovit gott? Jag har faktiskt det ! Var typ helt orolig hela dagen igår hur jag skulle sova! För jag sover antingen på sidan eller på magen. Nu var jag tvungen ligga på rygg. Men jag sov hela natte, rörde mig faktiskt inte. Det är faktiskt ganska skumt för att vara jag! När jag brukar sova så somnar jag normalt med vaknar typ med att mina fötter ligger på kudden, som pippi you know? ;)

Iaf så har pappa åkt nu för att hämta mina kryckor. Sen vid 2 ska vi gå och röntga. Hoppas verkligen inte det är brutet för kryckor är typ min madröm! Och gips! O-m-g.

Eftersom jag är fast i mitt rum nu, för ingen är hemma och jag inte kan gå, så kan jag passa på att blogga lite mer idag ;) Och på fredag blir det Avatar med My! :D Typ äntligen?

Ha en bra dag ! Puss

Kommentarer
Postat av: Mikalmathilda

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-02-17 @ 17:16:39
URL: http://mikalmathilda.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0