jaha...

Min dag...
Ja, började bra. Smsade med maja och mitt humör var på topp! :) Sen skulle jag köra iväg till skolan. En idiot cyklade brevid mig på cykelbanan och helt plötsligt svänger han in på vägen framför mig! Jag får panik och bromsar. Min moppe får sladder och välter. Jag reser mig upp och fattar typ inget. Tar upp moppen och helt plötsligt får jag jätteont i foten. Mina byxor är helt sönderslita och jag fattar att jag inte kan åka till skolan såhär. Jag hamnade i chock och fick svårt att andas. Jag satte mig på moppen och kör hem igen, slängde typ in den i garaget och börjar gå hem. Det är då jag inser hur jävla ont jag har i foten.
När jag kommer hem ringer jag mamma och hon kommer hem en liten stund senare. Vid detta lagret blir smärtan bara större och större, plus att jag har skrapat knät och det har svullnat som fan.

Nu gör min fot ont nonstop och om svullnaden och smärtan inte försvinner tills imon så ska vi åka och röntga det. Hoppas verkligen det inte är brutet, för jag har planer nu till helgen ! Och sen pallar jag inte kryckor! Det är bara för jobbigt!

Kommer inte blogga så mycket dessa dagarna. Kan inte gå, så jag har legat i TV rummet hela dagen, och min fot gör jätteont nu när jag sitter här vid datan. Men jag tänkte vara snäll och berätta för er alla vad som har hänt ;)

Och tack till alla sötabarn som bryr sig och stöttar! :D (L) Ni vet vilka ni är! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på dig älskliiiingiiis =) <3 Om det känns bättre så har jag typ vrickat min handled idag när vi skulle hjula =( Jag måste lära mig att jag inte kan hjula, och kommer aldrig kunna det.. det är bara att sluta försöka =P jag bara skadar mig ju!



Puussspådeeejj =) <3

2010-01-20 @ 19:50:32
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0