it's showtime

Okej, nu är det dags för mig att ta tummen ut ur röven!
Det är dags för mig att börja leta jobb in tha showbuissness!
Vilket betyder ...
Skriva ett CV!
Och det är jobbigt! Dom vill ju förfanken veta allting! Spelålder till favoritregisör! Favoritfilmen kommer lätt vara Hannah Montana the movie! Hihih =) Nä, jag skojar!
Men nu ska jag fortsätta klura framför mitt CV, men sen när jag är klar är det bara att söka jobb! :)
Och neej, inte sånna jobb som huvudrollen i nästa high school musical film, utan mer reklamfilmer osv.
Såg just att dom söker en läkare till en skräckfilm! Hihi, vad kul! :)
Ha det fint, puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

åååh, fan va kul :D hihi lycka tiiiilll :D <3

2010-07-21 @ 12:59:48
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0