jag orkar inte

Asså detta suger. Nu har jag 100 saker att blogga om! Min kamera är tillbaka, mamma har köpt massa saker osvosv. Men jag är så jävla trött att jag håller på att dö. Jag har verkligen noll styrka i kroppen! Tänk att jag har gått från brunshög till fladden 4 gånger inatt!
Vi gick ju och la oss kl 8 på morgonen! Plus att jag och Ida sov på balkongen. Det var mysigt i början, men vid 12 tiden så sken solen som in i helvete så jag höll seriöst på att koka!

Men det jag ville säga är att jag kommer tillbaka med bloggningen när jag orkar ! Så nu ska jag lägga mig i sängen och glo på något roligt.. (inte TH för då kommer jag bli helt speedad) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0