11 juni...

Ja, nu är dagen här. Jag slutar nian, jag slutar på gunnesboskolan, idag är det sista gången jag ser några människor. Sorligt!!! Aja. Nu får vi ta dom två timmarna vi har kvar och göra det bästa av det! Det är över nu! Men jag kommer ihåg alla dagar med dig!♥
Jag är iallafall klar och redo. Sminket är på och så är klänningen också. Håret har jag inte orkat fixa för moppe hjälmen kommer ändå att sabba den... Tyvärr så är det mulet och blött så jag måste nog täcka min fina rygg med en kofta :(
För er som undrar så har jag en rygglös bh! Sjukt praktiskt! Dock känns den tung och det känns som den ska dra ner mina pattar.. Men annars super!!! :) 170 kr på cubus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0