12 juni

Godmorgon alla fina ! :)
Såklart inleds sommarlovet med sovmorgon!! =) Jag kan verkligen inte fatta att jag har sommarlov nu! Känns verkligen inte så. Och fyfan jag kommer sakna alla niorna!!! Haha som vi bölade igår! Verkligen alla bölade! T.o.m killarna, haha så söta! :) Känns synd att man missade avslutningsfesten dock, men vi hade andra planer.
Men nu måste jag fixa mig själv! Håret står åt alla håll och kanter efter att gått mitt ute i ingenstans igår i regnet. Haha, det var kul! =) Och sedan måste gårdagens smink bort. Kom hem sen så jag pallade inte ta bort det :)
Men ha en bra lördag! Och till alla nior, ha ett fantastiskt sommarlov och all lycka till i framtiden! Ni är bäst, glöm aldrig det! :D Hoppas verkligen vi träffas snart igen! :D♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0