4 Mars

Börjar faktiskt känna nu att våren är påväg! :)) 
Men godmorgon på er! Sista tidiga morgon för min del denna vecka ;) Är ju ledig imorgon! =) Fast måste dock ändå vakna ganska tidigt och fixa mig och sådant. Jag inte bestämt outfit än! ;O Jag hinner inte åka in till stan för att köpa min I ♥ Skåne tröja, så jag får hitta på något annat.
Idag har vi HKK redovisning, kan det bli bättre? Slutar också 3. Egentligen är det ingen fara att sluta kl 3, det är bara det att den andra gruppen slutar 2 vilket känns lite surt. Plus att dom har musik, som är 1000000x bättre än HKK.
Nu ska jag sluta gnälla och komma på något att göra åt mitt hår.. :)
Ha en bra torsdag! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Tonymarlene

A very nice site keep it up. Regards

2011-10-27 @ 08:00:08
URL: http://tonymarlene.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0