7 mars

Godmorgon alla =)
Idag ska jag försöka inte skriva så mycket om Tokio Hotel, men bilder kommer jag fortsätta att lägga ut! ;) Och om videofy.me funkar igen så lägger jag upp lite videos :)
Men annars så ska jag plugga idag. Har massa saker jag inte har gjort, som jag borde gjort förra veckan x) Som tur är har vi studiedag imorgon, men då ska jag vara med Maja så jag kanske inte hinner så mycket. 
På tal om ingenting så har jag jätteont i benet! Har typ överansträngt det i Fredas :(
Haha, vääärldens suddigaste bild på mig, kenza och halva sofie :) Men mitt batteri dog när jag ville ta en ny :(( Haha.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaaaaa =D=D=D Ut på fejjan på dirreen! =)))

2010-03-07 @ 12:57:30
Postat av: maja

Kenzaaa :)

2010-03-08 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0