gäsp

Så nu har jag tagit igen min dagliga sömn - eftersom jag typ sover 6 timmar per natt!
Och för er som är intresserade så kan jag berätta en liten rolig sak. Jag har typ blivigt senil, på rikigt! Igår glömde jag mina engelskaböcker, matteböcker och HKK boken hemma! Sen idag glömde jag att sminka mig! Asså en sån sak fattar jag inte hur man kan glöma? Jag hade gått runt utan smink hela dagen och sen på sista lektionen när jag skulle gå på toa så fick jag en chock när jag såg mig själv i spegeln! Haha. Asså jag kommer säkert glöma att klä på mig på måndag x)
Åh gud, jag är hopplös x)

Kommentarer
Postat av: Tobiashelena

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-04-09 @ 20:19:14
URL: http://tobiashelena.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0