Hanna gästbloggar

Cha cha alla bloggläsare! Hanna is in tha hooussee ;)
Just nu sitter jag i soffan med Mys röv viftandes i mitt ansikte... Hehe, hon dansar. Så länge hon behåller kläderna på är det ok för min del (y)
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Jag är ju ingen proffsbloggare som Sofie eller Katta ;)
Imorse gick vi upp JÄÄÄTTETIDIGT (kl 10!!? :O) så jag är typ död nu. Men tråkigt har jag inte. Nejdå, jag har ju min egen lilla underhållare (My dansar såå fint :D)
Snart ska vi kolla på melodifestivalen :) och Erik Saade SKA vinna, annars slår jag nån i huvet. Han är den snyggaste människan på jorden <3 Bara så ni vet ska jag gifta mej med honom när jag blir stor :) He's MINE, so don't even think about it!! ;)
Puss på er och glöm inte att rösta på ni-vet-vem ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: åååh tack vad gullig du är!

ja, konserten var urgrym och tom är sååå söt!

2010-03-13 @ 19:29:26
URL: http://annaeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0