jaduu.

Känner att jag måste blogga om något som inte handlar om Tokio Hotel...
jaaaaaa. Detta kommer bli svårt :)
  • Men jag har lärt mig hur man lägger in bilder och musik på min mobil :) Min typ fjärranslutning var inte på, men nu har jag satt på den och allt funkar =)
  • Sen så har jag ju sett Moonwalker. Ni vet Michael Jacksons film. Den var hel skum! Har aldrig sätt en sån konstig film förut x) So sorry MJ, men filmen sög dasse.
  • Jag har en uppsats att skriva till på torsdag om typ språksociologi, gissa vem som inte har börjat än ? :)
  • Jag måste läsa Anne Franks dagbok :/
  • Jag tycker ballerina är jättegott! Och jag är sugen på cola!
  • Nä, nu får detta räcka tycker jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0