konsten att bjuda på sig själv

Nu ska vi snacka lite allvar. Jag älskar att bjuda på mig själv! Och nu menar jag inte att ställa mig mitt på gatan och dra ner byxorna, utan att inte vara miss perfect :) Seriöst alla mina bilder är inte allvarliga. Jag har jättesvårt att stå framför en kamera och se söt ut. Jag langar den "finaste" minen jag kommer på :)
Som tex idag när vi hade sånna teaterövningar, så skulle man visa någon känsla med kroppen och jag och sofie började såklart leka lite med våra fina miner =) Jag älskar sånt! Folk kan tycka att vi är konstiga, men vi tycker att det är jättekul!
Här är en video från helgen, och seriöst jag bryr mig inte vad ni tycker! Jag och Hanna hade roligt och det är det viktigaste ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0