My gästbloggar

tja :D
gud jag har aldrig bloggat innan och katta blev lite nervös för att jag ska vara elak mot henne xd nej men hon är snäll.
alladin är bäst, nu sjunger dom prince ali och katta kan  hela låten :) gullunge. men nu är jag lite rädd att vi inte kommer att vakna imorgon eftersom katta somnar om lätt och jag väcks bara om någon står och skakar mig och skriker i örat på mig... great (y)

men nu har katta bevisat att hon är lite tjockskallig men det är jag också, jag speciellt. :O men jag är en ganska rolig liten filur, säger vi.. ;s
nu ska jag skämma ut mig lite med att slänga in en fin bild på mig,
puss på er alla :)

jag i tyskland, hahahahh.
biggest loser nästa för mig och katta med våra fettojackor :D <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Vad tycker du om vårens mode med skyhöga klackar? Är det något för dig eller håller du dig kanske till de lite lägre klackarna? Lämna gärna din åsikt hos mig. (Kommentera under inlägget skyhöga klackar i vår)



Tack på förhand

Kram!

2010-03-12 @ 00:15:11
URL: http://vinglasets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0