nattii

Nu ska jag läsa lite engelska, sen blir det nog dejta kudden :)
Men innan jag stänger av datan vill jag bara säga:

Ich zeigt dir miene pflaume! :D

Update: Mah, såg nyss att sofie också hade skrivit det i sin blogg x) Så bara så alla vet så skrev jag det innan jag såg sofies blogg :o så folk inte tror att jag är en tattare ;D Men in på hennes blogg för att se vad det betyder ;) Faktiskt jag och hanna som klurade ut det ;D

Och sen dedär med att sofie hade sett på folks bloggar att dom visste vad det betyder, men dom vill inte säga det. Haha, säger jag bara. Om man nu vet, varför skulle man då inte berätta? Dom vet säkert inte, dom bara säger det! Har sett sjukt många kommentarer där folk ba: det betyder blahblahblah, och det var såklart fel! Jag var sjukt nyfiken på vad det betydde efter jag hade sett det, men ingen ville berätta! Palla att folk ska bara egoistiska! Spraed the joy instead =D

Förlåt för dampet, men var bara tvungen ! :D Så alla ni som fortfarande inte vet, in på sofies blogg ;) LÄÄÄÄÄÄNK!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahah :D Ich hade eine big pflaaaaaaumeeee :D:DD

2010-03-16 @ 06:48:28
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0