sagan om harry potter


"Du är så sne, såhär sne är du"
"Gå och lägg dig din fule jävel"

"Jag är stor och fet så akta dig"
"Jävla knubbsäl"
"Mamma mår dåligt"
"Den smiska ja hela familjen med igår"
"Och så smular vi lite lite timjan här"
"Men hermione, bjuder du på hembränt?"
"Nej så kan du inte göra,fan, ge mig den! Simsalabim och balle"
"Gå och göm dig under din magiska kappa"
"Det är ju fan femte gången"
"Jag heter Ernst, heter inte Chrille egentlige, hakuna matata"
"Gillar du kaffe? Näj, jag gillar inte kaffe så mycket, men te är gott!"
"Och här tar jag fram två muffins"
"Inte lite te, mycket te"
Finns bara en sak att säga. Sagan om Harry Potter är bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAKUNA MATATA! HAHAHAHA

2010-03-27 @ 15:46:28
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0