bajs

Asså ååh!
Detta suger! Jag är sjuk! Mitt huvud exploderar snart. Min hals gör ont som in i helvete! Min röst är gone och som pricken över i:et så rinnner min näsa nonstop! Ni vet sånt när det bara rinner och man inte kan hejda det? Får typ stoppa in tamponger i näsan....
Sen har jag mycket plugg också! Verkligen inte läge att vara sjuk nufan! Och sedan MÅSTE jag vara frisk imorgon vafan! Och sen är det fint väder också, vem vill sitta inne då lixom? Och jag är sjukt hungrig, men jag får så jävla ont när jag sväljer! Ojj, nu glömde jag att säga att jag hostar också! Och gissa om det gör sablans ont i halsen då?
Efter allt detta negativa kommer en positiv sak!!! Jag fick MVG (minus) på en konstig matte uppgift! WOHO! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

=(( miss uuu <3 krya nu fan!!! <33333

2010-05-26 @ 15:14:46
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0