Diss.

Jag älskar sommaren! Det är så fint och så varm och man är typ 100 gånger gladare! Men det fick dock två saker jag HATAR med sommaren...
1) Pollen! Jag har ingen aning om vad för pollen jag inte tål! Ibland kan man vara ute utan problem, men på vissa ställen så börjar ögonen rinna och näsan klia som fan! Just nu DÖDAR mina ögon mig :(
2) Insekterna! För det första är dom allmänt äckliga och onödiga, men idag när jag var ute så var det tusen små äckliga saker som typ attackerade mig! Superläskigt! =(
Aja, nu ska jag läsa min ELLE! Hittade den under alla skolböcker och såg att jag inte hade läst ut den :D

Kommentarer
Postat av: Mattiaslene

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-02-01 @ 19:36:16
URL: http://mattiaslene.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0