Svar på tal!

Brukar inte köra sånthär, men det finns en första gång för allting ;)


Svar:
Hej "Geek" (passande namn?) Kul att du tittar så långt bak i arkivet! :) Hoppad du inte har blivit alltför besatt av min blogg ;) Och tack för dagens skratt! Väldigt kul att se hur korkade folk är ibland :)
Och fyfan vad gulligt att du bryr dig så mycket så att du skär dig för min skull! Awe! :')

Nä, men seriöst! Coolt att du vågar stå för dina åstiker, men tror du någon bryr sig? Nepp! Jag skiter i om du tycker jag är fjortis! Vilket jag definitivt inte är! Men du är uppenbarligen Emo, uew?
Och jag strök över din sida, för tro inte att du ska få några fler besökare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0