ångest..

Okej skriver av mig lite här så kanske jag får det lättare att se vad jag ska välja.
Jag har fett stora problem med mitt val av inviduella val. Jag valde bild, men det är verkligen inte kul längre. Ända vi gör är att rita av varandra och det är hur bull som helst! Plus att vi slutar 16.15, medans dom som har språk slutar 12.20! Jag som har danslektioner på tisdagar har nu sett att det inte fungerar för då måste jag nog åka direkt från skolan till dansen och hur kul är det!? Att sluta 12.20 skulle vara fett nice då man skulle kunna vila och kanske plugga lite när man har kommit hem! För kl 18.00 börjar min lektion där jag är lärare och 20.00 börjar min dans där jag dansar, sedan måste jag och louise stanna kvar efter det och planera nästa lektion och komma på ny koreografi! Jag får räkna med att jag kommer hem runt 10-11 tiden! Och det pallar verkligen inte jag! Så dom 5-6 timmarna innan dansen skulle verkligen behövas!
Men nu vet jag inte vilket spåk jag ska välja! Det väger mellan spanska 3 eller italienska 1! Jag hade spanska i grundskolan och JAG HATADE DET! Jag kunde verkligen ingenting och hatade verkligen att gå på lektionerna. Men man får ju meritpoäng och jag kanske kan lära mig lite nytt?
Sen italienska, det skulle jag vilja gå för Veronika säger att det är fett chill och att dom inte har fått några läxor än! Dock kan folk (eller kommer folk) få fel uppfattning om varför jag skulle vilja gå där och blablablablabla och det orkar jag inte och jag orkar inte förklara och jag orkar inte awkward stämning och jag orkar ingenting. Så jag har ingen aning om vad jag ska välja.
Aja, jag har tills på onsdag att bestämma mig och du som läser detta har typ slösat 5 minuter av ditt liv för detta var helt onödigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0