Fredag!

Både :( och :) på denna dagen!
:) på att det är FREDAG!
:( på att detta var den sista dagen på vår teaterperiod! Nu har vi 12 veckors läsperiod men bara teater en gång i veckan, förutom scensik produktion med det gälls inte! Plus att vårt schema SUGER!
:) på att vår uppvisning gick bra idag! Vi glömde texten lite men det räddade vi upp bra!
:( på att Emma Kallas snodde min sista replik! Haha, nä men det är okej! :D
och till slut
:D på dagens planer!
.
Först ska jag möta upp typ halva min klass och sen ska vi gå och kolla på Ingvar, en föreställning på Malmös stadsteater. Efter det tar vi bussen till Selma, där resten av vår klass (eller bara vi teatermänniskor) väntar på oss och där ska vi ha vår klassfest! Kommer bli fett kul och perfekt avslut på vår teaterperiod! :D
.
Nu ska jag sova! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

neeej har du deet, din buuuseee :D

2010-09-24 @ 14:21:07
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0