Onsdag.

Goddag mina små kycklingar.
Idag fick jag inte heller göra min monolog! Åh, jag vill bara göra den så jag får det gjort! Pallar inte sitta och vara nervös inför det en dag till! Åhws! På förmiddagen hann dom inte med mig och på eftermiddagen hade vi en valdebatt.
På den debatten vann vänsterpartiet med hästlängder. Alltså jag vet inte om de är det bästa partiet egentligen, men de andras talesperson sög dasse! T.ex. centerpartiets talsperson använde sig för mycket av stereotypi. Moderaterna kunde inte alls svara på några frågor typ!
Aja, vet inte vilket parti man ska rösta på (ja, jag är inte över 18år, men alla på vår skola ska rösta) men det kommer inte bli sossarna! Bu på Mona Sahlin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0