Tordag

Vill bara börja och säga förlåt för mitt damp inlägg imorse. Lingonveckan är kanske påväg så därför fick man lite pms :) Men det är inte kul att se två 30+:are sitta och snacka skit om ens favorit band i TV :) Så förlåt alla som fick stå ut med mig imorse spec sofie! (förlåtförlåtförlåt)
.
Nog snackat om det! Jag är hemma nu, och vi slutade kl 14! Tur får jag säga, för den lektionen var så himla härlig! Vi hade somsagt estetisk orientering och på måndagar har vi Bild, och på torsdagar har vi rörelse! Så idag skulle alla komma på varsin rörelse och tillslut gjorde vi en dans av det! Sjukt kul och sjukt bra blev det :) Sedan blev det meditation som var verkligen så jävla härligt! Så denna meditations timmarna kommer verkligen behövas efter allt hårt arbete vi får göra under scenisk gestaltning!
.
Nu ska jag somvaligt äta och vila! Ha en bra dag! Puss♥
Här kör vi all natural :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

deeet gjoorde inget att du väckte mig :D:D:D:D:D:D

2010-09-02 @ 21:53:59
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0