Fredag!

Lov nu! Awesome!
Har inte bloggat ett tag nu så tänkte berätta lite vad ni har missat av mitt liv.

I onsdags var vi på laserdome med klassen! Superkul! Vi vann den första omgången, sen vann tyvärr det andra laget. Efter det gick hela klassen till entré och åt. Supermys.
I torsdags såg vi ES2Ds pjäs barnet med badvattnet. Den var faktiskt jättebra! Sen på kvällen fick jag åka in till skolan igen för att kolla på pjäsen igen. Den klassen är så stor så dom fick dela in sig i två grupper för annars hade det inte varit roller för alla. Så på dagen var det grupp 2 vi såg och på kvällen var det grupp 1 och Rasmus tvingade dit mig för att kolla på honom :) Fast det var värt det för han var jättesöt i sin kjol! :)

Idag vaknar man av världens största huvudvärk! Inte okej :( Nu ska jag typ knarka ipren och sen får vi se vad som händer :)

Släänger in en gammal bild för jag är hos mami nu och har inga nya bilder här och blablablabla

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

15 år och jobbar som modell och snart aktuell med ny tv serie i SVT gå in och se en liten försmak! En aktiv bloggare med mycket shyssta bilder och bilder från events och modevisningar!

Ta en kik

Kram Viktor Frisk

www.viktorfrisk.com



& Glöm inte bloglovin ;)

2011-02-18 @ 23:43:08
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0