there's just no getting over you

Skaffade mig en kompis på Mallorca. Sjuke jävel. Vettefan hur jag hade klarat mig i två veckor utan dig. Haha.
Kommer sakna dina sjuka ljud, när du kallade mig Sverige och jag kallade dig Tyskland, när du alltid tvingade mig att dansa, när du bar upp mig på scenen för att dansa (!!), när du kom efter showen och pratade med oss hur länge som helst, när du alltid ville träffas eller när du vägrade att säga hejdå utan sa på återseende! Bara att du lyckades underhålla mig när jag hade tråkigt! Så typ tack och ahh.. på återseende!

Ser ut som ett freak på alla bilder... just so ya'll know.


facepaaaaalm! ;D

Försöker att se söta ut... jag lyckades inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0