7 Mars.

Har varit inaktiv i helgen, jag vet.
Men ny vecka nudå! Mina kära vänner i Lund är lediga idag, men det är inte vi. Tänkte skriva tyvärr, men jag ser faktiskt framemot att gå till skolan idag! Vi ska ha kollationering! Det är nu allt roliga börjar! Vi har tre saker att göra, skriva manus till en pjäs, spela upp en pjäs och producera en pjäs. Nu är den fösta klar och dom två andra ska vi jobba med under dessa veckorna! Så himla kul det ska bli! Och för er som inte vet vad kollationering är så är det mötet mellan skådespelare, regisör och producent! Det är då roller, scenografi och sånt bestäms :)
Nu bjuder jag på lite cambilder! Längesen fan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0