8 Mars.

Godmorgon! Fullkomligt älskar vädret! :)
Förlåt för att det inte blev fler inlägg igår, men så fort jag kom hem var jag tvungen att läsa en pjäs och sen recensera den. Hade typ helt glömt bort det, men jag hann klart det iallafall! :) Sen däckade jag i min säng :)
Men nu har vi iallafall fått våra roller och nu gäller det bara att repetera! Vi försökte övertyga vår teaterlärare att vi skulle ha en föreställning för de som inte gick på skolan men vi fick inte :(
.
Dagen ser ut såhär. Jag har utvecklingssamtal och sen eftersom vi slutar så tidigt tänkte vi dra till någon konstmuseum... vi måste göra det någon under denna vecka och då kan vi lika väl göra det idag! Så vi hörs senare!
Bjuder på en bild på min nästan osynliga smilegrop! MEN DEN FINNS DÄR! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0