spotlight on me

Chacha!
Ingen bloggning igår.. beror mest på att jag inte var hemma! Ingen skola igår utan bara gå och kolla på teater. Efter det så drog jag och Selma till Helsingborg för hon skulle hämta ut sina linser och klippa sig! Hon blev jättesöt i sin lugg! Sen drog vi in till Lund och träffade Ellie och käkade på viggos uteservering! Värmelampor i mitt hjärta! Efter det drog vi vidare till Tygelsjö och spenderade natten där. Supermys.
.
Skolen var chilledill! Gick runt och letade kläder och möbler till scenografin och sedan rep! Det gick faktiskt jättebra idag! Sedan har vi börjat bjuda in klasser nu också som ska se våra föreställningar! Vi har bjudit ES1D (musikteater) ES2D, ES3D och ES1B! Är fan redan nervös! åååh!
Puss sötisar
Eftersom jag är iphone lös så snattar jag elins bild! :) Väldigt mongo, men bjuder! Ingen hals härnej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0