30 november

Efter en stressig morgon på grund av att man tryckte på snoose knappen lite för många gånger, sitter jag äntligen på bussen påväg in till skolan för att ha röst.

Tänkte att jag likaväl kunde slänga in ett inlägg under min halvtimmes långa färd till skolan, så here you go ;) haha.

Imorgon är det december och här sitter jag i min höstjacka och fryser inte.. Sjukt. Hoppas denna vintern blir kort och inte som förra.. Skippar gärna snön också, fast under julen får det faktiskt snöa, men bara när jag är inomhus! Haha ;) Nämen förra vintern var inte kul när det var snö från oktober till mars! Speciellt inte när man fick stå varje dag i minusgrader och frysa arslet av sig i väntan på bussen! Vi slutar ändå skolan om mindre än en månad så snön kan hålla sig tills dess tycker jag :)

Men ha en bra dag! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0