what can you do when your good isn't good enough

Jaaa, jag vet att jag bara bombar med gamla bilder hela tiden, men så är det när det är brist på nya.
Okej, nu börjar allvaret.
Har spenderat nästan all min tid på att vara i skolan och repareparepa. Igår kom man hem vid 9 och då var man inte så pepp på livet längre, haha. Men allt hårt arbete har verkligen lönat sig! Idag kickade vi igång med genrep och teatertreorna och teaterettorna kom och kollade! Vi fick jättebra respons och dom verkade verkligen tycka om det dom såg! Imorgon är det premiär och mina finfina vänner kommer! Åh, tagga!
Idag när jag kom hem vid 5tiden så har jag bara slappat i min säng, har verkligen inte kraft att ens röra på mig. Men imogon blir det till att sova ut riktigt ordentligt, för att sen vid 4 åka in till skolan och käka pizza med alla söta klasskamrater och sedan kl 7 köra premiären av vår fantastiska föreställning Våning 12!
.
Kolla förresten vilket fint meddelande man möttes av när man kom hem idag!

En söt teateretta! Gud, nu blev man ju hur taggad som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0