they say we'll rot in hell, but I don't think we will

Har faktiskt funderat på att lägga ner bloggen dom här senaste dagarna, men kom på att det ändå är kul att i framtiden kunna titta tillbaka och inte låta alla minnen dö.. Så jag fortsätter som jag har gjort hittills.. Bloggar när jag känner för det.. vilket är typ aldrig men jag ska tvinga mig själv att fylla bloggen med fina minnesvärda stunder.

Okej, vad har hänt den senaste tiden? Har knappt någon skola så har fördet mesta hängt med pojkvännen. Igår däremot var det dags för treornas utspark! För er som inte vet vad det är, är det en poängjakt där man ska göra massa sjuka saker - allt från bada i kanalen, göra konstsim i fontänen, äta kattmat till att shoppa med rånarluva på HM. Jag och Selma var ledare för teaterklassen och det var verkligen kul för dom gjorde så himla många sjuka saker! Haha.
.
Nu denna veckan är jag helt ledig från skolan, men på torsdag tar treorna studenten så ska gå på min pojkväns. Åh, jag vill också ta studen! Alla är så himla glada och taggade och man vill själv bara vara med och sjunga "för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, fyfan vad vi är bra" haha. Men nu ska jag se till att njuta av mitt sista sommarlov till fyllo! Just nu kan jag berätta att jag verkligen är sugen på en solsemester! Sola hela dagen och partajja hela natten! Men det får vänta tills slutet av sommaren då jag och sofie skapar kaos på Magaluf! :D
Bara för att jag saknar sofie! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

miss u 2 babbooo

2012-06-06 @ 01:35:10
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0