Look at the stars, how they shine just for you.

En sak ni kanske inte visste om mig är att jag älskar, verkligen älskar rymden. Har alltid haft någon konstig dragning till det yttre. Har redan som liten velat bli astronaut så jag skulle kunna få åka ut! Och det är fortfarande ett av mina livsmål! Ut i rymden ska jag, förr eller senare! Tycker allt är så fantastikt vacker och magiskt! 
♠♣♥♦
Iaf! Plugg idag. Har prov i arbetsmiljö och säkerhet imon......... Sounds fun right? Annars har man bara hängt i skolan, beställt min studentmössa(!!) och hängt lite med min pv. mmmm. bjuder på lite bilder för jag är så sjukt cool.

Okej är inte så söt egentligen.. är fett cool mannen!
MMM, kolla musklerna! Näää jag är inte så cool egentligen.. är mest söt! Hoho.
OKEJ JAG KÄNNER ATT JAG HAR VARIT INLÅST OCH PLUGGAT FÖR MYCKET SÅ MIN HJÄRNA ÄR HELDÖD. Är egentligen inte såhär knasig... Peace kompisar! Älska mer! 
 
 
 








Kommentarer
Postat av: Anonym

Spolar högst som spolar bäst.

2012-09-14 @ 00:00:07
Postat av: selmis hihihi

FETT. fast egentligen går låttexten: look at the stars, look how they shine for you.
puss bebis :*

Svar: jag freestylade faktsikt :PPPPPPPP
Katarina

2012-09-18 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0